یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

در حاشيه جلسه هيات دولت؛

واعظي: براي وزارت علوم سرپرست تعيين مي‌شود

واعظي

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با تاکيد بر اين‌که «روحاني پشت تک تک وزراي پيشنهادي ايستاده است» گفت: اين‌که رئيس‌جمهوري با برخي از وزراي پيشنهادي موافق نيستند، صحت ندارد.

وايمکس نيوز- سيد محمود واعظي وزير ارتباطات صبح امروز در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران با رد برخي اظهارات در باره معرفي کابينه دولت دوازدهم گفت: متاسفانه برخي مطرح کرده‌اندکه آقاي رئيس‌جمهور با چند نفر از وزراي پيشنهادي موافق نيستند و راي اعتماد به آن‌ها را در اختيار مجلس گذاشته‌اند. اين در حالي است که آقاي رئيس‌جمهور روي هر 17 وزير پيشنهادي جدي‌اند و ا ز آنها حمايت مي کنند.

وي اظهار داشت:  تلاش رئيس‌جمهوري و اعضاي دولت بر اين است که همه وزراي پيشنهادي راي خوبي بياورند.

وي تصريح کرد: آن‌چه در ارتباط با عدم موافقت رئيس‌جمهوري با برخي وزراي پيشنهادي مطرح شده، صحت ندارد و ايشان راجع به تک تک افراد معرفي شده مشورت و بررسي کرده‌اند و بر روي تصميم‌شان جدي هستند.

وزير ارتباطات با درخواست از رسانه‌ها مبني بر اين که به شايعات دامن نزنند، ادامه داد: انسجام دولت موضوعي جدي است و رئيس‌جمهوري از روز اول تا پايان پشت همه وزراي خود ايستاده‌اند.

وي همچنين در پاسخ به پرسشي درباره وضعيت وزارت علوم تحقيقات و فناوري خاطر نشان کرد: به دليل آن‌که تمرکز بر روي 17 وزير پيشنهادي بيشتر شود به احتمال قوي يک سرپرست در زمان خود براي اين وزارتخانه معرفي مي‌شود و در فرصت مناسب وزيري معرفي مي‌شود که بتواند با ايجاد تحول، مورد رضايت دانشجويان و اساتيد قرار بگيرد.

واعظي در ادامه در پاسخ به اين پرسش که آيا در رابطه با کابينه پيشنهادي دولت ديداري با آقاي خاتمي داشته‌ايد، اظهار کرد: ممکن است ديدارهايي با شخصيت هاي مختلف داشته باشم اما اين‌که من ماموريت داشته باشم که راجع به کابينه با فردي صحبت کنم صحت ندارد.

منبع:ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو